Alla inlägg under februari 2017

Av Elisabeth Andersson - 21 februari 2017 10:45

Hej alla fina! Vi njuter av att för andra gången få tillbringa sportlovet i Trysil. Denna gång tillsammans med en av Dannes bröder o hans familj. Det är aktiva dagar för de flesta här o när kvällen kommer är de alldeles så där härligt trötta o möra i kroppen precis som man ska vara efter en dag i backen. Jag har det också rätt gött. Även om det inte blev riktigt som jag tänkt mig. Än så länge har jag mest haft det ena benet i högläge o haltat mig fram. Klantade till mig när jag skulle kliva av liften o vred till knät. Men vi ska tro att den värsta smärtan är borta till imorgon så jag kan våga mig ner för barnbacken. Tråkigt o ledsamt till en början men det finns ju faktiskt värre saker som kan hända. Vi äter oss mätta o har en mysig liten stuga o krypa in i. Barnen skrattar o busar o vi vuxna kan bara slöa o "dega" i soffan på kvällarna. Så ja jag är nöjd trots allt. Idag blev jag dessutom moster för vilken gång i ordnigen vet jag knappt. Men nu är de totalt 16 kusiner. Vilken rikedom o vilket glädjebesked. Det gjorde min  dag idag!! Stort GRATTIS Emma o Olof till er fina Alve! Längtar efter att få ta honom i min famn. 

Ta hand om er o ni som är lediga o iväg o åker skidor. Ta det lugnt i backarna och liften hi hi. Kram Lisa



Presentation


Hej! Jag heter Elisabeth. Kul att du hittat hit. Här skriver jag tankar om livet. Trevlig läsning!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards