Alla inlägg under december 2016

Av Elisabeth Andersson - 31 december 2016 15:30

Gott Nytt år alla finingar!


"Än en gång slutar året, allt förändras men ändå ingenting alls, jag har slutat att visa, står här nöjd kvar med gråten i min hals"... ( Shirley Clamp)


Antar att de flesta "laddar" för att fira nyår. Säkerligen är förväntningarna väldigt höga om att det ska bli en lyckad kväll. Oftast blir det kanske ändå inte som vi har tänkt oss. Men det kan ju bli bra ändå.


För min det blir det firande med en av utav alla mina syskon och hans familj. Vi är ju några stycken bröder o systrar. Faktum är att jag har lyckats träffa alla utom en under tiden som jag har varit i stugan. Tack mamma o pappa för er gästfrihet o många goda middagar. Det blir tomt utan er när vi återigen skiljs.


Jag är tacksam till livet o för allt det goda som omger mig. Samtidigt blir jag så ledsen över all ondska som finns och alla de som är ensamma och som mår dåligt. Jag ber en bön för er o vet att det kan göra skillnad. Be gärna du också, även om du kanske inte tror på Gud. Men kanske kan ditt liv bli förändrat till det bättre, eller är du helt tillfreds och nöjd med allt redan? Vad vet jag?


Jag vill verkligen önska dig Ett Gott Nytt 2017 och var rädd om dig och de som du har förmånen att få vårda, dina nära o kära. Kram Lisa


Ps. Jag var med i en grupp på facebook förra året " 100 pass innan midsommar". Vill du anta utmaningen tillsammans med mig? Minst 30 minuter fysisk akitvitet per pass. ( löpning, simning, styrketräning, promenad, dans m.m.) Du behöver inte redovisa för någon. Fixa ett excelblad o fyll i varje gång du tränat något. Kanske kan det det bli en "morot" för dig som har svårt att komma igång med träningen. För träna det behöver DU!!

Presentation


Hej! Jag heter Elisabeth. Kul att du hittat hit. Här skriver jag tankar om livet. Trevlig läsning!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards